Gaziantep'ten Doğu Karadeniz Turu

Ürün Açıklaması

Gaziantep'ten Doğu Karadeniz Turu

GAZİANTEP'TEN DOĞU KARADENİZ TUR PROGRAMI

GAZİANTEP>ERZURUM : Gaziantep'ten çıkış ve gece yolculuğu ile yolda gerekli molalar verilerek Erzurum'a hareket. Akşam yemeği Kömürhan Köprüsü'nde yöresel kavurma şeklinde alınabilir. (ekstra)

1.GÜN/ERZURUM>PALANDÖKEN : Sabah saatlerinde Erzurum'a varış ve gece konaklayacağımız Palandöken'deki otelimize hareket. Kahvaltımızı açık büfe olarak otelimizde alıp, biraz otelde dinlendikten sonra tam gün sürecek Erzurum turumuza başlıyoruz. İlk durağımız Abdurrahman Gazi Hz.'leri türbesi ziyareti. Aziziye tabyaları ve 93 Harbi şehitlerinin ziyaret edilmesi. Öğlen Erzurum'un meşhur Cağ kebabını ve kadayıf dolmasını (ekstra) tadıyoruz. Selçuklu Çifte Minare Medresesi, Ulu Cami ve Yakutiye Medresesi gezileri. Rüstem Paşa çarşısında oltu taşı alış-verişi. Otelimize hareket. Konaklama ve akşam yemeği Palandöken'deki 5 yıldızlı otelimizde. (Otelimizin Türk hamamı ve havuz vb. imkanlarından ücretsiz olarak yararlanabilirsiniz).

2.GÜN/ERZURUM>TORTUM>ARTVİN>BATUM>HOPA: Otelimizdeki açık büfe kahvaltının ardından Erzurum ovası ve yaylalarınddan geçerek Tortum'a varıyoruz. Tortum'da çiçek balı alış-verişi imkanı. Uzundere'de Kanunsuz Dağlarının ve Tortum Çayı vadisinin incelenmesi. Türkiye'nin en büyük şelalesi olan Tortum şelalesinin görülmesi. Tortum ve Çoruh Kanyonunda nehir boyunca seyahat adiyor, Artvin Barajını görüyoruz. Artvin'e varış. Borçka Gölü ve Barajı'nı yani yeşille mavinin kucaklaşmasını görüyoruz. Sarp sınır kapısından geçerek Gürcistan'a pasaportsuz giriş yapıyoruz. Bir-kaç saat sürecek Batum turumuzda ilk olarak Çoruh nehrinin Karadenize döküldüğü nehir yatağını görüyoruz. Batum yol güzergahımızda Osmanlılar döneminde kullanılan Gonio-Apsaros Kalesi’ni görerek merkeze geçiyoruz. Batum'a varıyor ve Poseidon Meydanı, Media Anıtı ve Orta Camii'yi görüyoruz. Otobüsümüzle panoramik Batum turumuzu da tamamlayarak Sarp sınır kapısına geri dönüyor ve kısa bir yolculukla Hopa'daki otelimize varıyoruz. Akşam yemeği ve konaklama Hopa'daki otelimizde.

3.GÜN/HOPA>AYDER : Sabah kahvaltısı sonrası Ayder'e hareket. Fırtına Deresinde dileyen misafirlerimizle rafting yapıyoruz. Osmanlı Taş Köprüsünden geçip çay bahçelerine ulaşıyor ve çaylara dokunuyoruz. Ünlü "Mucidin Yeri" Restoranında yöresel öğle yemeği (ekstra). Çamlıhemşin'de serbest zaman. Ayder yaylasına varış ve akşama kadar muhteşem manzaralar eşliğinde yayla gezisi. Bugün tertemiz havasıyla yayla gezilerini doya doya yaşayacaksınız. Gelintülü Şelalesinin görülmesi ardından dileyenlerle Kavrun Yaylası'na çıkıyor ve Kaçkar Dağları'nın muhteşem manzarasını izliyoruz. Dönüşte orman içerisinde ve dere boyunca doğa yürüyüşü yapıyoruz. Dileyen misafirlerimiz akşam Ayder'in şifalı kaplıca sularının olduğu tesise (ekstra) girme imkanına sahip olacaklardır. Akşam yemeği ve konaklama Ayder'deki otelimizde. Akşam yemeği sonrası müzik evinde Horon gösterisine katılabilirsiniz.

4.GÜN/AYDER>RİZE>UZUNGÖL : Kahvaltı sonrası yeşil manzaralar arasında sabah yürüyüşü ve sonrasında Uzungöl'e hareket. Rize bezi fabrikasında Rize bezi dokumasının izlenmesi. Yol güzergahımızdaki çay üretim fabrikasında çayın yapılışının izlenmesi ve çay alış-veriş imkanı. Rize'deyiz. Çay Müzesi, arkeoloji ve etnoğrafya Müzesi'nin gezilmesi. Uzungöl'e varıyor ve göl kıyısı boyunca gezmeye başlıyoruz. Arından yeşilin her tonunu görerek yayla turu yapıyoruz. Akşam yemeği ve konaklama Uzungöl'deki otelimizde.

5.GÜN/UZUNGÖL>SÜMELA>TRABZON>GİRESUN>ORDU:Kahvaltı sonrası Maçka'dan geçerek Sümela'ya hareket. Sümela Manastırı'nı geziyoruz. Su kaynağı üzerine kurulmuş olan Coşandere tesisinde dinlenme. Sonrasında Trabzon'dan geçerek Akçaabat'a varıyoruz. Akçaabat'ta denize sıfır bir restoranda meşhur Akçaabat köftesini tatma imkanı (ekstra). Giresun şehir merkezinde fındık ve fındık ürünleri alış-verişi için serbest zaman. Arından Ordu'ya hareket. Ordu'da Boztepe'ye teleferikle çıkarak şehri ve denizi adeta uçaktan seyreder gibi izliyoruz. Teleferikle tekrar aşağı indikten sonra gece konaklayacağımız otele hareket ediyoruz. Konaklama Ordu'da denize sıfır konumdaki otelimizde.

6.GÜN/ORDU>ÜNYE>SAMSUN>TOKAT>SİVAS>GAZİANTEP: Otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltının ardından Fatsa-Ünye üzeri Samsun'a gidiyoruz. Bandırma gemisi, Atatürk'ün karaya çıktığı yer, Atatük müzesi ve heykelini gördükten sonra meşhur Karadeniz pidesini tatma imkanı (ekstra). Havza'dan geçerek Amasya'ya varıyoruz. Selçuklu Medresesi, Osmanlı saat kulesi, Yeşilırmak kenarında şehzadeler konağı ve parkı, Yıldırım Beyazıt Cami ve Külliyesi, Minyatür Amasya Müzesi gezisi sonrası Tokat'tayız. Buradaki molamızın ardından Sivas'a geçiyoruz. Akşam yemeği (ekstra) sonrası gece yolculuğu ile K.maraş üzerinden Gaziantep'e hareket. Gaziantep'e varış ve turumuzun sonu.

Bir başka GAZİTUR organizasyonunda buluşmak dileğiyle...